Anmeldelse fra Skulpturstøberiet ved Jørn Svendsen af KS – Online Marketing
Jeg var overrasket over, så hurtigt Kristina forstod virksomhedens specielle kultur og behov. Det der er vores bedste strategi er at prale med, hvor gode vores kunder er, i stedet for hvor gode vi selv er. Det at markedsføre og omtale vores kunder og kunstnere og deres udsmykninger og udstillinger, der udtrykker vores glæde over at få lov at deltage i disse betydningsfulde værker, som ofte får lov at eksistere i århundreder og ofte bliver til vores kulturarv er særdeles vigtigt for os.
Vi har føjet ind hvad fordelene er ved at markedsføre vores kunder i stedet for os selv, hvilket giver den fordel at vi bliver sat i en større relation.
En væsentlig fordel ved at markedsføre sig igennem sine kunder er, at man bliver sat i en større sammenhæng. Det er ofte en strategi man skal bruge tid på at diskutere med nye samarbejdspartnere i reklameindustrien, men Kristina opfattede det hurtigt, og kunne videreføre det til nye områder med det samme.
Kristina fik drejet markedsføringen over på en større aktivitet på LinkedIn i stedet for Facebook / Instagram, og det arbejde er ikke stoppet.
Jørn Svendsen
Skulpturstøberiet
Besøg Skulpturstøberiet og se alle de mange spændende cases, som de har lavet og laver.
Du finder Skulpturstøberiet her >>>