Kunde: MOL & B Copenhagen Skincare / Opgave: Storytelling, Promovering & Events
Storytelling, Blogindlæg, PR & Events
Storytelling var i denne case med til at sikre et helt nyt Dansk brand indenfor hudpleje målbare resultater indenfor en særdeles konkurrence betonet branche. Her findes “spillere” i branchen som sidder virkelig flot på markedsandele. Til trods for dette ramtes der spot on med netop storytelling ind hos forbrugere og de rette målgrupper for MOL & B Copenhagen Skincare.
Storytelling & Mund Til Mund Metoden
Storytelling i denne case gik især på blogindlæg og MailChimp nyhedsbreve og fra disse til omtaler i lokale aviser frem til større magasiner. Dette blogindlæg gik ud til 700% flere i målgruppen end tidligere, da det blev lagt op: Resultat efter 28 dage med botox på flaske.
Det gik fra dette indlæg “Botox På Flaske” fra mund til mund i den af firmaet lagte strategi. Herudover lavede jeg events og samlede en masse kvinder til foredrag ved stifter Tina Maria Madsen i Odense. På denne skabtes yderligere omtale i de trykte medier, da det lykkedes at få en kendt dansk kvinde Natasja Crone forbi til denne event.
Efter casen fik jeg denne feedback:
VÆRDI OG SUCCESHISTORIER
“Kristina går lige til kernen af det, der skal fortælles. Vi har haft glæde af hende i mange sammenhænge, da hun med ordet ikke alene er skarp i skriften, men også er god til at spotte muligheder og tips til tiltag, hvor det handler om PR. Vi kan fortælle mange succeshistorier, hvor Kristina har gjort en forskel og bragt værdi. Vi kan varmt anbefale Kristina.”
Tina Maria Madsen og Robin Madsen
Stiftere af MOL&B Copenhagen Skincare
VIL DU HØRE MERE OM CASEN ?
Kontakt Kristina Sindberg på kontakt@ks-onlinemarketing.dk eller på telefon 40 62 52 30